Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Willemijn Hagewoud - 30 oktober 2012 14:22

En liten lista som ska påminna mig om varför jag aldrig mer vill se dig igen!

-Du bara använde mig för att du inte kunde hitta någon annan.
-Du var otrogen 1 gång och hånglade flera gånger med mina vänner....
-Låste mig till det yttersta och tack vare dig förlorade jag kontakten med några bra vänner!
-Du bara sket i mig för någon du känt i 5 dagar.

-Lovade mig att skriva men skrev aldrig vem du valde, fick reda på det via facebook.
-Du tror att det var jag som gjorde slut.... när du själv inte hörde av dig och åkte till stockholm med

 din nya flickvänn...
-Sabbat flera fester med ditt bråk och skit!
-Du suger i sängen!
-Sen så är du nog bög eftersom du hånglade med en kille.
-Din ekonomi suger och du kommer aldrig komma någonstans i livet.
-Du är rasist eftersom du röstar på sverige demokraterna!
-Förstört för mig flera gånger.

-Fått mig att ge upp och tappa bort mig själv flera gånger....
-Sänkt mitt självförtroende och fått mig att känna mig ful och ensam.

Är trött på din skit och glöm att jag tänker vara vänner med dig!!!!!
Hur kan du tro att jag vill det efter allt du gjord mot mig!

You're dead to me....

Ovido - Quiz & Flashcards