Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Willemijn Hagewoud - 20 oktober 2012 22:54

Kan inte sluta tänka på dig.
Hur du får mig att må bra.
Får mig att glömma allt hemskt.
Allt de jobbiga som hänt.
Äntligen få känna mig älskad.
Något jag på länge inte känt.
Någon som bryr sig på riktigt.
Så lycklig du gör mig.
För mig är du så viktigt.
Önskar att du kunde vara här.
Ha dig tätt intill mig.
Så skönt att bara vara kär.
Åh vad jag längtar efter dig.

Tänker på när du viskade mitt namn.
Stänger ögonen och bara ryser.

Av Willemijn Hagewoud - 20 oktober 2012 20:17

Inte förens nu förstår jag.
när jag trodde att jag fortfarande var kär i dig, var det hjärnan som talade.
Eftersom jag en gång velat ha dig så gärna... så borde jag ha kännslor kvar.

Inte förens nu förstår jag att jag egentligen vill ha en annan.
Min hjärna säger: ah men så snygg är han ju inte och han bor för långt bort...
det kommer aldrig att bli något.
Men mitt hjärta vill ha dig mer än något annat!
Önska du kunde vara hos mig...

Känner att jag äntligen kan glömma allt som hänt och långsamt våga att gå vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards