Alla inlägg under november 2012

Av Willemijn Hagewoud - 22 november 2012 00:17

Always being strong
How far can we go
before it tears us apart?
How much can we take
and for how long...
It's never easy

Av Willemijn Hagewoud - 18 november 2012 00:48

Nu så var det länge sedan jag skrev sist....
Många tankar som snurrar och som slutat snurra....
Nu är det en vecka sen jag hade världens ångest...
Torsdag.... vilken kväll, du var helt underbart.
På krogen, gullig, höll händer, dansade i 3 timmar, kysste mig.
Har aldrig varit med om något liknande.
Så gullig du var, ville träffa mig igen.
Kvällen va helt underbart tills jag kom att tänka på dig...
Dig som jag betydde så mycket för, känns som om jag har svikit dig även fast vi inte är ihop.
Har nog lärt min läxa...
Även fast jag bara har varit singel i 2 månader är jag din och jag får glömma allt som hänt under kvällen...
Jag får vara din.... 5 veckor kvar innan jag sitter på bussen påväg till dig....
Kan knappt vänta!

Av Willemijn Hagewoud - 6 november 2012 00:26


 


Är så glad att jag har hittat någon som älskar mig på riktigt!
Slippa må dåligt!
inte varit så lycklig på länge!
hoppas du har en bra liv utan mig, för det har jag!
moveing on for sure!

Av Willemijn Hagewoud - 3 november 2012 20:36

Jag älskar hur du får mig att må bra!
Får mig att glömma all skit!
Bara vara lycklig för en gångs skull!
Så som du får mig att längta efter dig!
Har aldrig känt så starkt för någon....
Kan inte leva utan dig längre!
Varför bor du så långt bort för?....
Och allt är så komplicerad.
Men jag tänker vänta på dig.
Det är du mer än värt!
Kommer nog aldrig träffa någon som dig igen.
Gud vad jag vill ha dig i min famn just nu!
Tätt intill mig, känna din värme.
Känna mig älskad på riktigt!

Av Willemijn Hagewoud - 1 november 2012 14:34

Mm han skickar helt underbar musik och jag ba: vet du vad som skulle vara underbar?
Ligga i din famn och lyssna på underbar musik.
Han: låter romantiskt. Rökelse och ljus tända, druckit lite för mycket vin...
Omg har inte träffat någon som tänder lågan innom mig som du...
det vi har tillsammans har jag aldrig känt tidigare.
Soulmates....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Subscribe


Ovido - Quiz & Flashcards